Pro sezónu 1907 představila firma obsáhlý katalog se čtyřmi výkonovými typy jednoválců a dvouválců.
Jednoválce: 2 3/4 HP 75x80 353 ccm, 3 1/2 HP 82x90 mm 475 ccm
Dvouválce: 3 1/2 HP 67x70 mm 493 ccm, 5 1/2 HP 75x80 mm 706 ccm
Elegantní byl rovněž mohutný košatinový sidecar. Na vyobrazeních jednoválcových strojů jsou kupodivu stále ještě starší Zedely s vodorovným vyústěním výfukového potrubí. Od roku 1905 však již byly modernizovány šikmým vyústěním, což se také u Röslerů potvrdilo na dobových fotografiích.
Do dnešních dnů se v Rakousku dochoval takřka kompletní dvouválec, v Čechách přestavěné torzo dvouválcového rámu a z unikátního pérovacího jednoválce roku 1904 hromádka původních dílů. Z těch vznikla v roce 2009 „poloviční replika“ motocyklu.