F. N.

I   • II


Model M50 1923-1926


FN M50 1924, motorcycles FN M50, Motorrad FN M50


FN M50 1924, motorcycles FN M50, Motorrad FN M50


Poslední sériově vyráběný čtyřválec firmy FN byl v roce 1923 model M50 o objemu 750 ccm. Na motocyklu prvně opustili pohon zadního kola hřídelí. Podle světového trendu udávaného americkými stroji ACE a Henderson měl klasický řetězový pohon a již standardní dvojitý rám s trubkami vedenými pod motorem.

Během čtyř let opustilo továrnu 780 motocyklů. Firma FN byla první, která na motocyklech, vedle rozměru 28 x 3, aplikovala i mohutné balonové pneumatiky 715 x 115 mm! V ČSR jezdilo na třicet strojů - dochovaly se dvě torza. 17. září 2011 tedy opět model FN M50 v pojízdném stavu!.


FN M50 1924, motorcycles FN M50, Motorrad FN M50     FN M50 1924, motorcycles FN M50, Motorrad FN M50     FN M50 1924, motorcycles FN M50, Motorrad FN M50



Motor FN model M50, motorcycles FN, Motorrad FN     Motor FN model M50, motorcycles FN, Motorrad Vierzylinder FN


Motocykl FN M50, motorcycles FN, Motorrad FN     Motocykl FN model M50, motorcycles FN, Motorrad Vierzylinder FN


FN M50, Motorrad FN


FN M50, jedna linka, motorcycles FN, Motorrad FN     Motocykl FN model M50, motorcycles FN, Motorrad Vierzylinder FN


Motocykl FN M50, motorcycles FN, Motorrad FN     Motocykl FN M50, motorcycles FN, Motorrad FN     Motocykl FN model M50, motorcycles FN, Motorrad Vierzylinder FN


Motocykl FN M50, motorcycles FN, Motorrad FN


Motorrrad FN M 50. Motorcycles FN Model M 50


---


17. 11. 2011 Jendova jízda proti zvůli rudé lúzy

Ráno jinovatka 3 °C, Po Praze najeto parádních 100 km


Motorrrad FN M 50. Motorcycles FN Model M50


Motocykl FN M50, motorcycles FN, Motorrad FN


Motocykl FN M50, motorcycles FN M50, Motorrad FN M50     Motocykl FN model M50, motorcycles FN, Motorrad Vierzylinder FN


• II